Ez egy olyan fontos tanács, amit a digitális reklámügynökség is sokszor továbbít és kommunikál az új és a már meglévő ügyfelei felé is. Az online marketing ügynökség tapasztalatai szerint sok cég követi el azt a hibát, hogy minden platformon ugyanolyan intenzitással és lendülettel szeretne jelen lenni. A digitális reklámügynökség szerint ez ideig óráig még működhet is akár, de hosszú távon biztos, hogy nem fenntartható és célravezető. Érdemes inkább egy stratégia mentén egy-egy olyan felületet kiválasztanunk, ahol a legeredményesebben és legjobb hatással érhetjük el a célközönségünket. Sokaknak nehéz ezt elfogadniuk és nehezen is állnak bele, viszont a néhány hónap után jelentkező számok és eredmények még a legszkeptikusabb partnereket is mindig meggyőzik arról, hogy jól döntöttek, mikor hallgattak az online marketing ügynökség szakembereinek tanácsaira. A makacsság ilyenkor nem célravezető. Alázattal, figyelemmel és szorgalommal, valamit egy kiváló ügynökséggel felvértezve hamar kiemelkedhetünk a konkrenseink közül és gyorsan megtérülhet a rá áldozott pénzünk és időnk is. Tehát stratégia, célzott és célközönség szerint meghatározott jelenlét az egyik kulcsa az online térben elért sikereinknek.