Egy weboldal önmagában nem elegendő. Ha nincs látogatója, megrendelője, vásárlója, akkor csak kidobott pénz az egész honlap. A látogatottság növelésére sokan drága hirdetésekre költenek, holott a keresőoptimalizálás, más néven SEO, a legkisebb ráfordított összeggel segít több látogatót szerezni a weboldalnak. Időt és folyamatos munkát igényel a keresőoptimalizálás, de a kitartó munka meghozza gyümölcsét. Néhány hét elteltével már növekedési pályára léphet a látogatottság. A keresőoptimalizálás alapja a megfelelően kiválasztott kulcsszó, amivel könnyedén leírható a honlapunkon található termék vagy szolgáltatás. A Google trends és a Google kulcsszó tervező mindenképp a segítségünkre lehet, ha nincs konkrét elképzelésünk. A Google kereső akkor a leggyorsabb, ha a kulcsszóra mutató cikkekben a tartalom maximum 2-3 kulcsszavat tartalmaz. A kulcsszó minél kevesebb, annál hamarabb célt érünk a SEO-val. Törekedjünk a minőségi, élvezetes tartalom létrehozására, hogy a látogatók és a kereső-robotok is könnyebben megtalálják. Minőségi tartalom alatt azt értjük, hogy a látogató elolvassa a cikket és hosszabb időt tölt az oldalunkon. A Google méri ezt, ezért érdemes erre is figyelmet fordítani. Unalmas, semmitmondó információkkal nem érünk el eredményt. Nagyon fontos az egyedi tartalom, mert ezt a felhasználók megoszthatják, linkelik a honlapunkat, ezáltal pedig nő a látogatók száma és a keresők is jobban szeretik a minőségi, egyedi tartalmat.
Related Posts
Egyszerűen megtudhatjuk, milyen névnap van ma!
Az ember életében gyakran kiemelt jelentőséggel bírnak a különböző ünnepek. A születésnapon túl a névnap is hasonló, olykor teljesen egyenrangú…
Sosem mellékesek a térdvédő választás szempontjai
A nyári időszakban sokan döntenek az aktív kikapcsolódás mellett. Tény, hogy egy tartalmas kirándulás a hegyekben páratlan élményeket nyújthat, valamint…
A magyar TCL klíma nagyker kínálata
TCL márka 1981 óta létezik. Töretlenül az egyik világvezető a háztartási gépek és a szórakoztató elektronika gyártásában. Gondoljunk csak a…