A számtalan vállalkozási profil közül két nagy csoportot különböztetünk meg, ami alá besorolható a vállalkozások nagy része. Az egyik a szolgáltatók a másik pedig a terméket értékesítő vállalkozások, vagy van még egy köztes csoport, amelybe azok a vállalkozások tartoznak, akik terméket is értékesítenek és kapcsolnak hozzá valamilyen szolgáltatást is. Lényegében mindegy, hogy milyen a vállalkozásunk az online marketing ügynökség szerint, azt a tényt el kell fogadnunk, hogy ha fizikálisan működünk is, például ha van egy zöldségesünk, akkor is szükséges jelen lennünk az online térben.A magyar reklámügynökségek felmérései szerint a magyarok zöme is már az internetről tájékozódik, bármilyen igényük merül fel az okostelefonjuk az amit elővesznek és rákeresnek, hogy milyen lehetőségeket találnak például arra vonatkozóan, ha zöldségeket szeretnének venni. A magyar reklámügynökségek abban tudnak nekünk segíteni, hogy az ilyen potenciális érdeklődők minket találjanak meg elsőként és ne a konkurensünket, például az utca másik végén lévő zöldséges boltot. Remélem ez az egyszerű példa jól szemlélteti, hogy mennyire fontos egy cég életében, hogy igénybe vegye egy online marketing ügynökség szolgáltatásait. Nem kell több milliós befektetésre gondolnunk, első körben elindulhatunk egy szerényebb kampánnyal, de már egy alapos digitális átvilágítás is sokat javíthat az online jelenlétünkön.